E – sanatatea

Sfaturi si stiri pentru si despre sanatatea TA!!!

25.92% din gumele de mestecat au în conţinut un număr de 11 E-uri 25.92% din gumele de mestecat au în conţinut un număr de 11 E-uri
Acest articol a fost citit de 5346 vizitatori  Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România –... 25.92% din gumele de mestecat au în conţinut un număr de 11 E-uri

Acest articol a fost citit de 5347 vizitatori

 Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons a realizat un studiu pe etichetele produselor tip gumă de mestecat ce se regăsesc pe piaţa din România.

04/15/2014, 13:23

În cadrul studiului au fost analizate 27 de produse tip gumă de mestecat, achiziţionate în mod aleatoriu şi anonim de către reprezentaţii Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons din supermarket-urile de pe teritoriul ţării, în iulie 2013.

Ca urmare a realizării acestui studiu a reieşit faptul că, în ceea ce priveşte numărul de E-uri, din cele 27 de tipuri de produse analizate:

– 25.92 %  au în conţinut un număr de 11 E-uri;

– 14.8 % au în conţinut un număr de 8 sau 10 E-uri;

– 11.1% au în conţinut un număr de 12 E-uri;

– 7.4 % au în conţinut un număr de 13 E-uri

Numărul de E-uri conţinute în produsele supuse studiului variază între 1 şi 17 E-uri. Totodată, toate produsele tip gumă de mestecat au ca distribuitor/producător Wrigley România. Din cele 27 de tipuri de produse testate, doar 18.51 % au în conţinut zahăr, restul de 81.5 % au în conţinut îndulcitori. Toate cele 27 de produse testate au în conţinutul lor arome de diferite fructe. Studiul face parte dintr-un proiect de monitorizare a produselor şi serviciilor comercializate pe piaţa românească, derulat de Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România –  A.N.P.C.P.P.S. România – InfoCons în cadrul consorţiului I.C.R.T. –  International Consumer Research & Testing pentru produse şi servicii la standarde europene, pentru că alegerea cetăţeanului consumator să fie făcută în cunoştinţă de cauză.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Pareri

Intrebari Frecvente